AbOUt mE~

My photo
Annyeong-haseyo :) :: korang korang ! thank you sebab jadi followers :) ,dah jadi followers tuh rajin lah tegur aku kat fb , okay by the way nice to meet you :D :: kalau kau nak IM aku , guna bahasa BM betul betul , NO REMPIT kau rempit dengan aku ? memang aku tak kan layan lah kan ? terbelit lidah aku nak baca ayat rempits . :: sorry , aku tak kejar hot , sebab neraka lagi hot :) hee :: tak layan IM kau ? maybe aku busy , thanks sebab faham :: fanatic korean , not justin bieber at all :) :: sorry btw sebab ayat terlalu kasar , :D :: kamsahamnida :)

Wednesday, February 2, 2011

fwEn fOrEvEr!

hari tu..kite jalan sekali,
seronokkan jalan sambel bergurau..,
tapi..lagi seronok bile awak bagi hadiah tu,
itulah hadiah yg x boleh saya lupa,
senyum manis awak..

esok,..bile saya dah x boleh jalan,
saya nak awak iringi saya,
masa nie saya dah x boleh panggil awak macam selalu,
awak yg kene datang.
mase nie..,saya nak hadiah lagi,
tp..saya dah x nak senyuman..,saya nak awak hadiahkan saya AL-FATIHAH,
awak tolong bacakan untuk saya,
sebab..
saya dah x boleh nak bace sendiri.

lepas2, bila ade orang letak saya bawah papan,
awak jangan nangis cari saya tau,
sebab saya dah x boleh tengok awak,
janji, ya..
friend forever...

No comments:

Post a Comment