AbOUt mE~

My photo
Annyeong-haseyo :) :: korang korang ! thank you sebab jadi followers :) ,dah jadi followers tuh rajin lah tegur aku kat fb , okay by the way nice to meet you :D :: kalau kau nak IM aku , guna bahasa BM betul betul , NO REMPIT kau rempit dengan aku ? memang aku tak kan layan lah kan ? terbelit lidah aku nak baca ayat rempits . :: sorry , aku tak kejar hot , sebab neraka lagi hot :) hee :: tak layan IM kau ? maybe aku busy , thanks sebab faham :: fanatic korean , not justin bieber at all :) :: sorry btw sebab ayat terlalu kasar , :D :: kamsahamnida :)

Wednesday, February 2, 2011

bUAt sUmE tEmAnkUe..

ya allah,
temankue ini sahabatku,
mesra kami penawar duka,
rindu kami menambah cinta,
rajuk kami membuah ceria,

ya allah,
silaturrahim kami ukhuwah fillah,
bermusuh kami nauzubillah,
berpisah mati..,insyaallah,

ya allah,
temanku ini sahabatku,
rahmati kami meniti usia,
terpisah kami di alam nyata,
temukan kami di taman syurga..

amin..

No comments:

Post a Comment